lördag 29 december 2007

slö dag

Idag vaknade jag upp i johns säng av att jag hade ställt väckaren på klockan nio. Men den slog jag av, tanken hade varit att vi skulle gå upp tidigt och rida sen åka till stan. Men det blev inget av och vi klev istället upp vid 12. Fast jag klev nog aldrig upp, utan john gick ned och kollade busstider medan jag låg kvar i sängen. Jag satte på Askungen 2 och tittade lite på den. Låg där i sängen till ungefär halv två då jag klev upp för att pacak ihop mina saker. Tog bussen hem klockan två utan min älskling, som stannade hemma för att hans bror fyller år imorgon. Han är så snäll så : )

När jag då väl kom hem efter en bussresa som kändes oändlig, pga att jag bland annat mådde illa och had eont imagen som troligtvis berodde på att jag inte ätit något på hela dagen. Plus en jobbigt irriterande huvudvärk. Gick ut ur bussen svimfärdig men det blev bättre av frisk luft. När jag väl kom hem så skakade jag i hela kroppen och mådde ännu sämre. Åt en macka innan jag la mig ner för att vila. Såg på Two Weeks Notice i väntan på middag, helt okej film faktist men såg aldrig klart den :P

Ikväll har jag sett på tv, sedan spelat spel med syster hennes pojkvän och hans vän Nils. Var faktist kul, även om jag inte vann :)

Nu ska jag gå och slumra, för imorgon ska jag kliva upp klockan halv 8 och sätta mig i bilen för att åka till Ikea Haparanda. Höjdpunkten under den resan, hämta upp john i Piteå!

Ha en trevlig helg
xoxo

Inga kommentarer: