måndag 3 december 2007

Yogalates

Har sett på OC ikväll (därav rubriken tyckte de va så härligt ord! ) även fast jag borde plugga. Dumma mig, såg nyaste avsnittet av desperate också. Måste verkligen se mer. Men iaf så är det ändrade planer för lördag, tydligen så ska emma stanna i piteå så d blir nog att gå med jennie och amanda.

Pappa har fått sin nya bil ser helt okej ut på utsidan iaf, inte så stor skillnad från gamla. Har iaf inte hunnit åka i den någonting än men det blir väl så småningom. Imorgon måste jag skriva klart hantverks grejjset. Så ajja på mig om jag inte gör det direkt jag kommer hem.

Mental note: PLUGGGA imorgon innan du sätter dig vid datorn!

Vad har jag mer gjort idag, inte så mke faktist . Rätt dryg dag, har inte pratat någonting med JohnBalong för han har sin laddare hos en kompis sen i lördags. Får väl hoppas att han ringer och säger godnatt iaf sen.

Nu ska jag plugga lite matte innan jag gör en förhoppningsvis tidig kväll.

xoxo

Inga kommentarer: