torsdag 6 december 2007

snart 7

snart är det den 7 december och jag känner att jag behöver sova nu.
så det här blir ett kort inlägg får ta mig tid imorgon coh skriva ettt längre mer passionerat haha. ikväll har jag iaf tränat engelska redovisningen jag har imorgon, går väl sådär.
Sedan duschade jag och tog mig sedan ett långt bad, kändes uppfriskande så nu har jag iaf rakade ben och plockade ögonbryn. det sistnämnda behövdes verkligen. Men men annars har jag faktist inte gjort så mycket.

Har ju gått med i alva och andreas packt nu(min syster och hennes pojkvän), om att inte äta godis, chips, kakor, dricka mm,. listan är lång men iaf inget sånt där onyttigt innan jul, som för oss skiljemässobarn ska fira för första gången i år den 22 december då med mamma. Sen på julafton med pappan. Men till saken så kommer jag ner efter mitt bad och ser att pappa den jäveln har köpt en stor godispåse. Skojjar han med mig liksom ? här försöker jag verkligen att komma över mitt sockerbehov som är såååååååå stort! och så ställer han en godispåse mitt på köksbänken. Snällt liksom, nej.

Imorgon kommer iaf John +på det. Sen lördag blir det parteyy till 10000.

xoxo

Inga kommentarer: