söndag 23 december 2007

julstämning..... not

Den kom, men har nu försvunnit helt. Känns som att julen är bortstökad efter vårat julfirande med mamma igår. Men jag hoppas att jag får tillbaka den imorgon iaf.

Som sagt så firade jag jul med mamma och hela släkten där utom då min morbror +familj som är i sthlm. Till och med min gammelmormor Vera var på besök. Blev middag som halvt om halvt bestod av lite smått från julbordet men annars var det svampsoppa som jag inte åt och lövbiff med potatis och bernaisesås (vet inte hur det stavas?). Tog en kort promenad med mamma john och hunden Max. Ananrs så blev det kortspel och film, helt enkelt myskväll. Blev bland annat en kamera i julklapp vilket jag redan viste och så fick jag ett jätte fint halsband av John <3.

Idag vaknade jag tidigt, men john ville fortsätta av sova så vi kom oss inte upp förns 1 då syster kom in och sa att vi skulle äta. John missade bussen hem som gick 2 så han stannade ända till 6 hos mig. Vilket jag var väldigt glad över. Nu har jag bara slöat framför tv:n eller jag har faktist städat mitt rum och satt ihop min nya säng med hjälp av john. Nu ska jag nog gå ned och klä våran gran som pappa och anki just satt ihop, och det var tydligen min uppgift att klä den med bollar och glitter. Imorgon blir det att gå upp tidigt för att åka till kusinerna och träffa farmor. Sedan jullunch hemma, lite guitar hero kanske.

funderar också på att färga håret svart och göra en knallröd slinga i underhåret, med vi får väl se dvad de blir.
Nu ska jag prata med älsklingen i tele..
xoxo

Inga kommentarer: