onsdag 12 december 2007

Lucia

Var ett tag sedan jag skrev här nu, men får väl skylla på att jag har haft rätt mycket för mig i veckan. Ska nu snart gå och packa ihop lite grejjer och åka till Emma för att ha lucia vaka hela natten lång. Känns nära till jul nu och jag längtar verjkligen men känns som att jag har lite för höga förhoppningar på julen i år. Är iaf lucia imorgon och vi ska gå vårat tåg på morgonen klockan halv 10. Känns lite jobbigt faktist eftersom att jag knappt kan låtarna men vi får väl se hur det går.

Helgen kommer jag nog att spendera hos john i sikfors, jag som inte hade tänkt festa förns på nyårs har tydligen fått ändrade planer eftersom att john bror ska ha festr . aja det blir nog bra det också.

Blev ett kort, men jag ska försöka bättra mig.
Nu ska jag kila ,
xoxo

Inga kommentarer: