torsdag 3 januari 2008

början på nya året

Nyårs var trevligt, åt mat hemma hos john och kom oss inte iväg in till stan förns vid 9. Då åkte vi hem till Kjell där vi satt och chillade till musik. Vid elva tiden ringde vi efter taxi och åkte till degeränget där det var någon fest. Där bland andra mina två söta klasskamrater Elin och Ida var. Efter att de stängde stället pga att strömmen gått så träffade vi johns gammla klasskompis och gick med henne till ett hus i närheten där en Yngve hade fest. Kände nite han och ingen annan där heller för den delen. Men det va najs ändå :)
Satt ute och frös i en timma innan vår skjutss kom, då trodde jag faktist att jag skulle dö av kylan. Sedan led jag av den halvtimmes långa bilresan till sikfors. Kände mig spyfärdig ungefär 29 minuter av de 30. Och kände mig lättad i ca 1 minut när vi var framme innan jag upptäckte att jag tappat min väska. Så vi fick helt enkelt åka tillbaka och leta. Hittade den tillslut på en trappa där vi suttit, och oj så glad jag var då. Men inte lika glad av att måsta genomlida 1 timmas mer bilåkning.
Men nöjd är jag med min nyårsafton ändå.

Första dagen på nya året, sov jag bort. Vaknade klockan 3, då vi gick ned och åt mackor för att sedan gå upp och lägga oss igen. Sov och spelade nintendo 64 resten av dagen. Så inte speciellt mycket hände.

2 januari 2008 spenderades hemma hos john, iaf fram till klockan 5 då jag tog bussen hem utan john. Vi gjorde inte speciellt mycket utan myste lite i sängen och så.
När jag kom hem såg jag på andra avenyn och lite oth innan jag gick och lade mig men inte somnade förns strax innan 3.

Idag 3 Jan, vaknade jag halv 12 av att telefonen ringde men jag orkade inte kliva upp och svara så jag låg kvar i sängen ett tag. Men klev sedan upp och duschade vilket var härligt uppfriskande. Vid 3 tiden kom terese för att spela guitar hero, och det gjorde vi också till hon skulle hem och äta. Nu på kvällen har jag endast handlat lite mat och sett på oth resten av kvällen.

Nu blir det att se ett enstaka avsnitt av oth innan jag ska gå ner till mitt rum för att sova eller något. Så att jag är utvilad imorgon när jag äntligen får träffa min älskling igne. För honom har jag saknat.

That's all for now,
xoxo

Inga kommentarer: