måndag 3 december 2007

måndag

måndag den 3:e december, 21 dagar kvar till jul och det känns segt. Helgen var väl okej, john var full som ett sär i lördags och det var inte så kul men men han fick väl igen igår då han var bakis och hade ont lite överallt.
Fick brottom igår då jag skulle åka eftersom att vi klev upp ur sängen 15 minuter innan bussen gick, så jag fick slänga in kläderna i väskan och klä på mig. Jag kan ju tillägga att klockan var halv 4 då bussen gick. Anna, johns syster skulle också åka buss och utan henne skulle vi nog ha missat bussen eftersom att hon var först dit men vi fick iaf springa. På bussen hem träffade jag michaela från klasssen. Var något trött trots att vi sov länge, när jag kom fram till skellefteå stog mamma där med bilen och väntade. Vi åkte på max och köpte mat till mig s¨å jag kunde äta något eftersom att jag endast ätit ett äpple. fick äta det mesta i bilen men lite när jag kom fram till barngruppen också.

Vi hade avslutning för barngruppen igår och det gick bra de fick visa dansen sen lekte vi lite och dom fick fika. i slutet sa vi god jul och och och terese delade på den sista choklad bollen. Då kommer ebba och kramar oss innan hon ska åka.
Terese: god jul
Ebba: god advent,
sedan springer hon ut men i dörren stannar hon och säger; Ni har en god aptit.
haha kanske inte låter så kul men det var faktist det :)

Gick hem till mamma och packade ihop mina kläder snabbt sedan skjutsade alva mig hem till pappa som höll på med golvet. Jag som hade tänkt ha en plugg kväll satt vid datorn men inet fölr att plugga utan såg på oc och satt sedan på msn. Men jag är ändå nästan klar med hantverksarbetet. Men matten däremot, måste plugga nu ärbara problemet att jag inte vet vart boken är. usch.

Idag körde iaf bussen förbi mig så pappa fick komma och skjutsa mig till skolan. Just innan han kom ringde de från ikea. Och jag ska typ få sängen och garderroben nästa tisdag :) Happyface.
Sitter nu iaf på skolan, har inte så mke att göra, håller på att somna och vill hem NU!
Längtar iaf till helgen, fredag blir det myskväll med john och kanske terr å marr. Lördag blir det Zoo Tour, med förfest innan hos Emma med tjejerna i klassen och john haha. Ska försöka hinna måla taket hos mamma också. Får väl se när det blir.

Inga kommentarer: