tisdag 18 december 2007

målning

håller på att måla taket i mitt rum nu, jävligt jobbigt men har bara snetaket kvar vilket är ungefär 16 brädor. Har varit lite effektivare idag än jag var igår då jag målade 6 brädor. idag har jag iaf målat hela taket och är nu på mitt andra varv. Jobbigt men lätt värt det. Längtar efter att ha slutresultatet av taket, nytt parkettgolv och nya tapeter framför mig. Men det är säkert ett tag kvar. Imorgon blir det att lägga golvet, hoppas hinna klart med det då och hinna börja slipa väggarna också. Vill bli klar, men är nog inte så troligt att jag hinner innan jul men man kan ju alltid hoppas och göra sitt bästa. 2 dagar kvar av skolan nu, fast på torsdag har vi innebandy cup som jag inte ska var amed på så blir troligen film eller att vara i salongen och grejjsa. Kanske blir att åka till john på torsdag eller fredag då,, får se hur det blir för jag vill ändå vara hemma och göra klart rummet så mke det går. men endå sova med johnnbalong.

Måste köpa massa julklappar också och jag har inte en aning om vad jag ska köpa. Har alltså köpt en nu.. eölller tre om man räknar med de två jag ger tillsammans med alva.

Nu ska jag iaf försöka bli klar med det här satans taket.
xoxo

Inga kommentarer: