onsdag 28 november 2007

Själviskt inlägg,

Jag tänkte ägna det här inlägget till mig idag.. Nog för att det ändå alltid handlar om mig på ett eller annat sätt. Men det får vara så extra mke idag.

Så jag lägger då upp en bild på mig för er som inte vet hur jag ser ut. Det där är då jag när jag skrattar. Från i lördags då jag hade trevligt med mina classmates. Egentligen är det inte så bra bild inte min finaste sida. Men jag gillar feelingen. För vem gillar inte att skratta liksom och det där var inget litet oäkta skratt heller kan jag lova.

Idag så vaknade jag klockan nio av väckaren, var enormt trött och fortsatte att sova i en timma till. Inatt hade jag världens sjukaste dröm också.
Jag var med min familj/släkt och massor med vänner på okänt ställe. Först är jag med terese sen kommer vi in i ett rum där alla sitter tysta och hon säger att jag ska gå dit fram. Där längst framför alla till vänster står två stolar och på ena sitter en killkompis till mig. Jag går fram och sätter mig brevid honom. Óch han friar till mig, inte på knä eller nåt tmen endå. Och jag vågar inte säga nej till han inför alla andra så jag säger ja. Fast att jag är tillsammans med John så ska jag då alltså gifta mig med han. Efter ett par dagar , vet inte hur många det var ju en dröm då hoppar man ju lite i tiden. Iaf så sitter vi där igen på samma stolar och det är alltså i en kyrka. Så står prästen där framför oss medan vi sitter. Och börjar prata, sen börjar då min killkompis skämta med prästen. Och jag börjar tänka när han sitter där och viftar med ringarna att jag älskar ju faktist John och jag hade inte ens sagt något till han om att jag nu skulle gifta mig. Och jag gillade ju inte heller han ja gskulle gifta mig med. Och får panik, så jag springer ut därifrån och tar med mig stina. Sen så ska jag då efter försöka prata med han men då är han på sitt rum och tar upp en dammsugare och säger att han är upptagen. HAhah sen ringer väckarklockan. Och gud vilken sjuk dröm det var.

Kunde iaf knappt andas imorse , inte pågrund av drömmen då utan för att jag 'är enormt tät i näsan. inte kul men jag klev iaf upp och åt frulle klockan 11 ungefär. Gjorde två stycken mackor med leverpastej och gurka. Kunde inte känna någon smak ändå, efter en och en halv macka kom jag på att jag skulle äta lunch med pappa vilket betyder att det blir i normal tid. Så jag åt inte det sista. Pappa kom och hämtade mig kvart i 12 sen for vi på subway och åt.

Annars har det inte hänt mycekt idag förutom att jag har ringt till en skomakare och frågat om jag fick intervjua han. Mkt pinsamt. Ska iaf dit på fredag vid nio, på min lediga dag ! x( Får väl offra mig. Ska passa på att lämna in alla mina skor som behövs klackas om då också. Och det är väl ett antal men får bli två den här gången iaf.

tillbaka till mig som ligger i min säng och vilar medan jag måste skriva om skomakare skit :/ fast jag har faktist feber igen och känner mig allmänt hängig. Och nyss la john på för att åka och skjutsa något. det 'är ju kul att man betyder något =) hahah nemen., ska iaf fortsätta att skriva skiten nu så det blir klart någon gång.

xoxo

Inga kommentarer: