onsdag 14 november 2007

Onsdag.

Igår gick jag och la mig ovanligt tidigt, vid tio. Så imorse var jag iaf någorlunda utvilad då jag vaknade halv 8. men snoozade till tio i så jag fick lite brottom där ett tag efter att ha varit enormt seg vid delen då jag valde kläder. Blev iaf jeans, ett rött linne och en svart kofta från gina, om någon är intresserad av att veta det :)

Åt iaf frulle samtidigt som jag sminkade mig och blev klar lite försent så jag fick springa till bussen i mina nya skor som jag fick av pappa , men sen fick jag ändå stå där ca 5 minuter och vänta innan bussen kom. När jag då kom fram till skolan så berättade Elin att hennes farmor hade bjudit hem hennes föräldrar på middag, sen hade hon bjudit på..... HAHHAHA billys panpizza.
Roligaste händelsen den här dagen iaf.
På svenskan fick vi iaf tillbaka feedback på novellen, och skrev sedan klart den. Vart väl ändå ganska nöjd, men var lite synd att jag inte hunnit skriva så mke när jag skickat in den första gången så jag fick bara feedback på ca en halv a4. Får väl hoppas på ett högre betyg nudå.

Nu har vi då iaf matte och på de 45 minuterna vi har haft det kan jag ju säga att det inte blivit mycket räknande, ska gå på shell nu. Och jag har förklarat krig med Elin, får väl se hur det går :) Hon har också klagat på mig hela dagen på att jag inte skrivit här på länge, så jag får väl förbättra mig. Jag ska iaf skylla på John den här gången för att han har hållt mig upptagen hela helgen :)

kysss

1 kommentar:

Elin wikström sa...

Äntligen en uppdatering :D