onsdag 7 november 2007

Skolan..

Jadå, nu har jag skapat sån här också. Ska försöka skriva så ofta jag kan :)

iaf så sitter jag på skolan nu och leker med datorn lite. Har egentligen svenska men Elin hade inte planerat nått för vi skulle lyssna på nått grejjs med Don't drink&drive först,. Fast blir ändå rätt långtråkigt när ändå ingen rolig är inne på msn, förutom dom i klassen osv :)

Saknar John plutten rätt så jätte mke, men får ju träffa han på fredag iaf hoppas jag. På fredag ska jag också gå ut och äta med pappa, mysigt. Sen på söndag kommer Alva äntligen hem igen, då får jag mina skittles och min I <3 NY tröja :) Fast inte bara därför jag vill att hon ska komma hem, jag saknar henne faktiskt rätt mycket. Fast nog är det skönt också att vara borta från henne ett tag. Men hade varit skönare om de var jag som var i New York. Längtar iaf till helgen.

Nu ska jag nog snart gå och äta lunch,
kyss.

Inga kommentarer: