onsdag 7 november 2007

Tillsammans är man mindre ensam.

Ja nu är jag hemma igen, har varit på bio med pappa ikväll. Var rätt mysigt faktist och hade hela salongen för oss själva. Kändes rätt konstigt faktist att kunna sitta och prata högt under filmen. Fast det är väl sånt man får ta om man går på bio en onsdag kväll. Men jag ser faktist inget större fel i det. Filmen var på franska, fast översatt såklart. Och efter ett tag så tänkte man inte på att de pratade franska. Den hette förresten Tillsammans är man mindre ensam, vilket är ganska logiskt^^ Var värd pengarna , även om det var pappas. Skulle till och med kunna betala själv för den, men som tur är han jag ju min kära far. Så gå och se den! Iaf om du gillar filmer inom kategorin drama. :)

Nu ska jag mysa lite med john över telefon, sedan så får jag ju träffa han imorgon, *överlycklig*.
Fan klockan är redan snart halv tolv. Jag som hade tänkt lägga mig tidigt idag, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Längtar efter att få krypa ner under mitt varma täcke, som kommer vara ännu varmare imorgon. :*

Inga kommentarer: